آخرین خبرها از سریال نوروزی «خوب‌، بد، زشت»
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 20675
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا
ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا

تصویربرداری سریال نوروزی شبکه دو با عنوان «خوب، بد، زشت»، در فاصله کمتر از 15 روز مانده به این مناسبت از مرز 70درصد گذشت.

 

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سریال «خوب، بد، زشت» که این روزها به کارگردانی منوچهر هادی برای پخش از شبکه دوم در حال ساخت است، در همان لوکیشن سابق (آزادی، منطقه طرشت) در حال تصویربرداری است و گروه تولید این مجموعه در حال حاضر در خانه‌ی حسین محب اهری - بازیگر نقش پدر خانواده - مسقر هستند.

 

 

*** چرا برای ساخت کارهای مناسبتی باید همیشه وقتمان کم باشد؟

 

کارگردان سریال «خوب، بد، زشت» در بخشی از گفت‌وگویش با خبرنگار ایسنا که در پشت صحنه سریال حاضر شده بود، به فشرده بودن زمان تصویربرداری این مجموعه اشاره کرد و گفت: گله دارم از اینکه چرا ما باید برای ساخت کارهای مناسبتی همیشه وقتمان کم باشد؟ چرا ما برای همه چیز وقت داریم اما وقتی کار به اجرا می‌رسد، به عنوان مثال من کارگردان باید 600 دقیقه کار را در عرض دو ماه ضبط کنم!

 

هادی در عین حال بیان کرد: این اتفاق مسلما هم به من کارگردان و هم به عوامل کار فشار وارد می‌کند. در نهایت هم از کیفیت کار کاسته می‌شود اما تمام تلاش ما این است که «خوب، بد، زشت» را با بهترین کیفیت ضبط کنیم و به بینندگان ارائه دهیم اما در هر صورت در ارائه چنین کارهایی با کیفیت خوب، زمان مهم است. 

 

این کارگردان سینما و تلویزیون که با ساخت سریال «خوب، بد، زشت» برای دومین بار ساخت سریال‌های مناسبتی تلویزیون را تجربه می‌کند، در این زمینه به خبرنگار ایسنا توضیح داد: پیش از این در ماه مبارک رمضان سریال «خداحافظ بچه» را به روی آنتن شبکه سه بردم و اکنون سریال «خوب، بد، زشت» دومین سریال مناسبتی من برای تلویزیون است. از این بابت خیلی خوشحالم که در بهترین مناسبت‌ها یعنی ماه مبارک رمضان و عید نوروز برای تلویزیون سریال می‌سازم. به نوعی می‌توانم بگویم ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در واقع برای تلویزیون یک فستیوال هستند؛ چرا که سریال‌ها بیشتر از زمان‌های دیگر سال، دیده می‌شوند.

 

کارگردان سریال نوروزی شبکه دو سپس از مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو تشکر کرد و گفت: جا دارد بدون هیچ‌گونه تملق از آقای صباح - مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو - تشکر کنم؛ چرا که این مجموعه با مدیریت ایشان در حال تولید است. وی به عنوان یک مدیر، لحظه به لحظه با ما در ارتباط بودند و من از این بابت از ایشان تشکر می‌کنم. 

 

وی همچنین درخصوص پایان تصویربرداری سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» تصریح کرد: در حال حاضر درگیر قسمت‌های آخر از این مجموعه هستیم که فکر می‌کنم تا پنج روز اول عید نوروز هم همچنان مشغول کار باشیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر این سریال را با بهترین کیفیت به پایان برسانیم.

 

هادی سپس چینش بازیگران سریال «خوب، بد، زشت» را خوب توصیف کرد و افزود: سریال «خوب، بد، زشت» کست بازیگران خیلی خوبی دارد و پیش‌بینی من به عنوان کارگردان این است که کار خوبی از آب درمی‌آید.

 

***

 

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مدیر تولید سریال «خوب، بد، زشت» گروه تولید این مجموعه، پنج‌شنبه و جمعه - 15 و 16 اسفند ماه - در منزل حسین محب‌اهری مشغول تصویربرداری هستند و پس از آن قرار است به لوکیشن‌های پراکنده همچون مسافرخانه، شرکت، بیمارستان و ... بروند؛ ضمن اینکه گروه تا یکشنبه هفته آینده - 18اسفند ماه - روزکار هستند سپس به مدت چند روز شب‌کاری‌شان را آغاز کرده و مجددا روزکار می‌شوند. 

 

نجفی - مدیر تولید سریال نوروزی شبکه دو - در گفت‌وگویی که با خبرنگار ایسنا داشت، در خصوص آخرین روند تولید این سریال گفت: پنج‌شنبه - 15 اسفند ماه - ضبط قسمت دهم از مجموعه «خوب، بد، زشت» را آغاز کردیم و تاکنون بیش از 70 درصد از کار تصویربرداری به پایان رسیده است. 

 

به گزارش ایسنا، امین حیایی، حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، سوسن پرور، صدیقه کیان‌فر، شهین تسلیمی، آوینا و عرفان (کودکان خردسال) سریال «خوب،بد،زشت» از جمله بازیگرانی بودند که روز پنج‌شنبه - 15 اسفند - برای بازی در قسمت دهم از سریال «خوب، بد، زشت» مقابل دوربین منوچهر هادی رفتند.

 

«خوب، بد، زشت» به عنوان سریال نوروزی شبکه دو سیما در ژانر طنز در حال تولید است. این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که بازیگران با همان نام‌های اصلی خودشان به جز امین حیایی که کاراکتر «بهادر» ایفا می کند، مقابل دوربین به ایفای نقش می‌پردازند. 

 

مهدی سلوکی، سیروس همتی و ... از دیگر بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کاردستی
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساپورت طرح دار نیکیتا و آدرس nikitasupport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.